- Szczegóły
- Autor: Kamil Guziak
Formularz przeznaczony jest dla właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, położonych na terenie gmin należących do Międzygminnego Związku Celowego z siedzibą we Włodawie.
Miejsce składania oświadczenia:
- Biuro Zarządu Związku: ul. Żołnierzy WiN 22, 22-200 Włodawa (osobiście bądź drogą pocztową),
- Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (ePUAP) – /mzcwlod/skrytka,
- Elektroniczna skrzynka (e-Doręczenia) – AE:PL-45375-86178-AJRIF-23
Zgodnie z art. 6c ust. 3a ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2024 r. poz. 399 ze zm.) właściciel nieruchomości, na której nie zamieszkują mieszkańcy, może w terminie 60 dni od dnia ogłoszenia uchwały, o której mowa w ust. 2 (postanowienie o odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne), złożyć wójtowi, burmistrzowi lub prezydentowi miasta pisemne oświadczenie o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez gminę na podstawie tej uchwały. W oświadczeniu właściciel nieruchomości wskazuje gminną jednostkę organizacyjną lub przedsiębiorcę, z którymi zawarł umowę, o której mowa w art. 6 ust. 1 pkt 2, oraz dołącza do oświadczenia kopię tej umowy, pod rygorem nieskuteczności oświadczenia. Oświadczenie jest skuteczne od dnia wejścia w życie uchwały, o której mowa w ust. 2, i nie może być odwołane przez okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, zawartej po dniu ogłoszenia tej uchwały.
Zgodnie z art. 6c ust. 3b ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2024 r. poz. 399 ze zm.) właściciel nieruchomości objętej uchwałą, o której mowa w ust. 2 (postanowienie o odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne), na której nie zamieszkują mieszkańcy i która powstała w trakcie obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych, może w terminie 60 dni od dnia powstania takiej nieruchomości złożyć wójtowi, burmistrzowi lub prezydentowi miasta pisemne oświadczenie o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez gminę. W oświadczeniu właściciel nieruchomości wskazuje gminną jednostkę organizacyjną lub przedsiębiorcę, z którymi zawarł umowę, o której mowa w art. 6 ust. 1 pkt 2, oraz dołącza do oświadczenia kopię tej umowy, pod rygorem nieskuteczności oświadczenia.
- Szczegóły
- Autor: Kamil Guziak
Broszury informacyjne Międzygminnego Związku Celowego z siedzibą we Włodawie.
- Szczegóły
- Autor: Kamil Guziak
Formularz przeznaczony jest dla właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, położonych na terenie gmin należących do Międzygminnego Związku Celowego z siedzibą we Włodawie.